01

Artykuły konferencyjne

Logo PNG.png

Podkręć swój CSR

- wesprzyj lokalną ekonomię społeczną

- pomóż tworzyć nowe miejsca pracy

- promuj zakupy w duchu fair trade i zero waste

Jakie materiały reklamowe przerabiamy:

  1. Banery z siatki mesh

  2. Banery z PCV

  3. Roll upy

  4. Scianki materiałowe

  5. Windery, flagi

Niezależnie czy jesteście dużą międzynarodową korporacją, czy małą lokalną, rodzinną firmą, możesz z nami współpracować na TRZY sposoby:

Przerób

Oddaj nam swój baner (lub inne materiały reklamowe) i zamów z nich uszycie gadżetów dla swoich pracowników, klientów lub partnerów.

Zamów

Możesz tylko zamówić gadżety dla swoich pracowników, klientów lub partnerów.

Oddaj

Możesz nam tylko oddać swoje niepotrzebne materiały reklamowe, a my z nich zrobimy użytek.

04.png

GADŻETY​​

REKLAMOWE

Podtrzymaj kontakt z klientem czy partnerem biznesowym dzięki personalizowanym akcesoriom z upcyklingu materiałów reklamowych. Możesz zamówić dedykowaną linię produktów w postaci saszetek, piórników, etui na akcesoria IT, koszy do segregacji czy innych unikatowych produktów. Jeśli masz w swoich magazynach niepotrzebne roll upy czy stare banery, możemy je przerobić na produkty Twojej marki, który podarujesz swoim partnerom lub sprzedasz swoim sympatykom, angażując ich w politykę odpowiedzialnego biznesu.

 
03.png

PREZENTY

BIZNESOWE

Zaskocz swoich klientów czy partnerów unikatowym prezentem z upcyklingu. Prezenty biznesowe to linia ekskluzywnych produktów typu: etui laptopy czy też zestawy różnych akcesoriów z tego samego banneru – saszetki, trilocki, portfele czy nerki. Tak samo jak wszystkie produkty Zeroban, każdy nasz wyrób można personalizować w dowolny sposób. Czy to Wasze logo, czy też logo klienta/partnera, czy też motto czy hasło.

 

ARTYKUŁY KONFERENCYJNE

Propozycje akcesoriów na konferencje marki Zeroban są doskonałą alternatywą do tradycyjnych toreb, saszetek, etui na dokumenty czy identyfikatorów. Możemy je uszyć z Państwa banerów czy roll upów, ale też z naszych zapasów. Ważna jest personalizacja tych produktów o metki z Waszym logotypem czy hasłem przewodnim.

 

TORUS

“Idea zero waste promowana przez założycieli ZEROBAN jest bliska naszym wartościom, jak i wspieranie podmiotów ekonomii społecznej.” 

—  Monika Brzozowska

 

Słowniczek

CSR (z ang. Corporate Social Responsibility), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu. Jest to świadomość przedsiębiorstw i pracodawców na temat ich wpływu na pracowników, na lokalną społeczność, na otoczenie, na środowisko. W ramach tej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wdrażają strategię zarządzania, zgodnie z którą w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami.

ZERO WASTE – to coś więcej niż idea. To filozofia i styl życia. W jednym słowie chodzi o „nie marnowanie” żywności, przedmiotów, surowców naturalnych. To ograniczanie śmiecenia na wielu etapach –od zakupów poprzez właściwie użytkowanie, aż po przetwarzanie. Recykling i upcykling są jednym z elementów tej filozofii.

UPCYKLING, czyli nadawania drugie życia niepotrzebnym przedmiotom, w taki sposób, by powstał nowy produkt o wyższej wartości niż przedmiot bazowy.  To właśnie efekt odróżnia ten trend od recyklingu, gdzie chodzi  o  jak najtańsze przetworzenie materiału, tak by nadawał się do ponownego użytku. Przykłady? Meble z palet, z beczek, z plandek, kojce dla psów z opon, półki na książki ze skrzynek po owocach, wazon z butelki… Upcykling wykorzystywany jest głównie w branży dekoratorskiej, meblarskiej oraz fashion.

PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE jest rdzeniem ekonomii społecznej, czyli środowiska biznesowego o celach społecznych, której zyski reinwestowane są w te cele lub we wspólnotę. Jednym z ważnych aspektów jest tworzenie miejsc pracy dla osób oraz aktywizację zawodową lokalnych społeczności, tworzenie solidarnych więzi oraz stawianie na współpracę.

EMPLOYER BRANDING, czyli budowanie marki jako super pracodawcy. To takie działania firmy, dzięki którym pracownicy przywiązują się do pracodawcy, są wobec niego lojalni, dostrzegają atuty, czują się wyróżnienie. A potencjalni pracownicy robią wszystko, by się w takiej firmie zatrudnić.

SPÓŁDZIELNIE UCZNIOWSKIE to symulacja prowadzenia przedsiębiorstwa przez uczniów. W ten sposób uczniowie rozwijają swe kompetencje w zakresie przedsiębiorczości. Jeśli na tym etapie nauczą się także czy jest CSR, to w przyszłości wyrosną z nich świadomi pracodawcy i pracownicy. 

Dane Kontaktowe
tel. 609 921 609
mail: nonwaste@zeroban.pl
Pracownia ZEROBAN
ul. Lęborska 3
80-387 Gdańsk
Dane do faktury
Spółdzielnia Socjalna ZEROBAN
ul. Jaśkowa Dolina 7
80-252 Gdańsk
NIP: 9571123700
REGON: 385959626
Koszyk0